Godmorgon

Godmorgon

jag har inte vart så bra med att blogga
under jullovet eller tjaa... jag har inte gjort
ett endaste inlägg.
Fy skäms Julia!
men det kanske blir så ett tag tills
allt me skolan har lagt sig
vi har två prov nästa vecka och ja kan ingenting
ett av dom är svenska, alla ordklasser
teman, tempus och allt skit
vi ba -Inga Lena vi kan inte det här du sagt en gång vad det betyder
och nu ska vi kunna allt bara sådär
-jag trodde att ni hade läst verd adjektiv och substantiv i lågstadiet
ja men visst dom har lixm sagt vad dom betyder
en gång sen var det inge mer med det
vi gick i tvåan vi hade aldrig hört om presens preteritum och...
plasksvamp nånting

MIN OUTFIT:



spets blus cubus
jeans jc
skärp mormors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0