Börja blogga igen???

Hej!
Det var länge sedan jag skrev nu men jag hade tänkt börja nu igen iallfall. Eller kanske inte jag vet inte än. Jag, Sofie och Matilda kanske skulle skaffa en blogg och då skulle det inte bli så mycket på denna men aja vi får se om jag skriver mer imorn. Kanske i skolan vem vet? Åhh vi har 3 prov nästa vecka och jag fattar ingenting! JAG HATAR PROV!!! vad är det bra för egentligen??? och alla ordklasser samtidigt också kan man inte ha tre prov, ett med substantiv ett med adjektiv och ett med verb. sistter och kollar på TV iallafall men skulle egentligen behöva plugga men det e ju så tråkit! men jaja vi får se om det kommer fler inlägg från mig
SES (maybe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0