trött

hellu

sitter i soffan och har sett på melodifestivalen (missa den förra veckan)
fluffeli flaffeli... fy vad jag e trött
kom hem från Norge igår visserligen inte så sent men ändå
det blev lite fler än väntat på min födelse dag
först kom min faster sen mina gudföräldrar
och sen kom pappas kusin instormandes
och sen klockan elva ringde pappas kompis
och sa att han var uppe i marka och åkte skidor
så sen kom han också
det var lite kul faktiskt = D

jag fick pengar av min faster
och en söt väska med tre nagellack i, typ 20 armband
 rosa, lila och guldiga
och ett läppglans av mina gudföräldrar
lite gulligt ; )

vet inte vad ja ska göra...
...................
bla bla bla


aja här kan jag ju inte (gäsp*) sitta hela dan


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0