Tonåring!!!

hallå!!!

idag blir jag tonåring = D

tack för alla sms kan tyvärr inte svara
har inga pengar så jag får tacka er här

är hos farmor och farfar i Norge
vi har åkt mycket skidor och lekt i snön, det är typ 1 meter snö här.
jag och calle har hopat från taket på
lekstugan.

imorse så kom dom in och sjöng för mig, aha aha i like it = D
sen fick jag nybakta muffins och paket

jag fick:
en söt rosa stickad tröja med en panda på,
en ny pyamas med nyckelpigor på ; )
tuggumin,
en grädd vit tröja med olika knappar,
två par jeans tights  ett par svarta och ett par vita,
en kjol,
en engångskamera (bara för kul )
ett midje skäp med en rosett med nitar på...
kommer inte på nåt mer det kanske var allt

nej nu ska jag gå, måste hinna duscha innan min faster och
hennes man kommer.

sen kanske min gudmor och gudfar kommer aja vi får se

see ya soon     


Kommentarer
Postat av: Sara =D

Sorry att jag inte skicka nåt sms! men grattis i efterskott tonåringen!!!! <3333

2010-03-06 @ 16:17:24
URL: http://singingsara.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

haha, jag blev tonåring prcis en dag innan dej XD Fyller den 2/3

2010-03-21 @ 17:29:46
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0