klänningar

i torsdag så sov jag hos
Olivia och igår sov hon hos mig
vi hade riktigt roligt!!!
idag har jag och Olivia varit
hos Loisa och badat
i poolen, det var 17,5 grader
så det var ju inte direkt iskallt
det var faktiskt ganska skönt
nu sitter jag och kollar på det kungliga
bröllopret. det e så många fina smycken
och klänningar gud jag blir helt till mig
Drottningen har en rosafärgad tyllklänning med pärl- och stenbroderier. Foto: Scanpix


Madeleines klänning i sin helhet. Foto: Scanpix


Mette Marit, kronprinsessa av Norge, valde ljusblått. Foto: Scanpix


Min favorit Mette Marit kom i blekrosa. Norges egen Grace Kelly. Foto: Scanpix


några av klänningarna från idag
och igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0