test 2

Allmänt test 1

Hur bor du: i villa
Brukar du komma i tid: ja det tycker jag vel = )
Hur lång är du: 1,59
Kan du laga mat: aa
Vad jobbar du med/pluggar du: det vanliga
Vad har du på dig just nu: tshirt och shorts
Har du någon fobi: kommer inte på någon just nu men det har jag vel 
Hade du en bra kväll igår: aa
Vilket är ditt senaste inköp: örhängen från ur och penn
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: nope
Vad hade du sönder senast: venne
Vem snackade du med senast: pappa
Varm favoritdricka:choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: har bara druckit öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: typ förra veckan
Saknar du någon just nu: aa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: provosera som f*n
Någon jag stör mig på: nej det kan jag inte säga, men det e många
Intressen: fotboll, kompisar, gympa... 
senaste person du kramade: kalle
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: am
Vad drack du senast: apelsin festis
Vill du ha barn: aa men inte just nu = P
Längtar du till din nästa födelsedag: aa
Har rakat dina ben någon gång: aa
Är du sugen på något nu: aa mat
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: hmm... typ 0 haha
Använder du hudkräm: aa
Attraheras du av män med skägg: nope
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: aa
Röstade du i det senaste valet: nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aa
Vilken låt lyssnade du senast på: airplanes-BOB och Haley Williams
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: killarna i café vagnen på tåget
Har du pengar på mobilen: aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0