Sörskogens dag

hej hej

idag har jag varit på sörskogens dag vi spelade en match mot vändelsö men förlorade med 2-0 sen sprang vi sörskogensloppet jag kom fyra av mitt lag och min årskull. Min brorsa sprang också han vann över sörskogen med 4-0 och vann sörskogenloppet i sitt lag och sin årskull så han fick en guld medalj. jag vann en rolig kassa apparat med kvitto rulle till. nu sitter jag och brorsan hemma och förbereder oss för matchen ikväll Sverige-Ungern kanal tv 4 sport kl 19:55. mamma och pappa e på fest så vi får äta hur mycket godis vi vill... om jag kanske kan öppna munnen men det e vääldigt stelt för jag har en sån där ansikts mask av ägg igen men nu måste jag kolla lite andra bloggar och så...

Hejdå // JULIIA
haha en gammal bild av henke larsson jag tycker iaf att den e lite rolig!!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0